Powered By Blogger

Thursday, May 16, 2013

My Favourite: Bak-Bak Beach, Kudat

Pantai Bak-Bak berada tidak jauh dari Bandar Kudat dalam 7-8 Km jak. Kalau Simpang Mengayau popular semasa cuti atau hujung minggu, Pantai Bak-Bak popular dikalangan orang Kudat yang ingin melepak pada setiap petang tidak kira hari-hari bekerja atau hujung minggu disebabkan jarak yang tidak begitu jauh dari bandar Kudat. Saya selalu datang sini untuk melepak-lepak. Tapi bapa dan abang saya suka datang sini atas tujuan memancing atau memukat. I tell you ah, Pantai Bak-Bak ni memang banyak sumber protein dari ikan, ketam dan kerang-kerangan. Even yang amatur dalam mancing-memancing pun bole beraktiviti di sini. Jadi gambar yang saya tunjukkan ni adalah dari dua event yang berbeza tapi di tempat yang sama. First part: Saya melepak dengan geng-geng saya, Second part: Saya melepak dengan adik saya.

Untuk yang tidak pernah datang ke Pantai Bak-Bak, sini suda kurang pantai ya. Walaupun pantai berpasir nya suda kurang tapi suasana pantai masih ada dan keunikkannya masih lagi terserlah. Jom-jom tengok gambar.

First Part:
Lepak-lepak dulu






Second Part:
























very clear water










No comments:

Post a Comment