Powered By Blogger

Thursday, May 16, 2013

Saya Pun Jalan-Jalan di Simpang Mengayau Juga Bah

Saya rasa rata-rata semua yang datang ke Kudat akan pergi ke Simpang Mengayau. Banyak blog sudah yang tulis pasal Simpang Mengayau ni. hehehe...Jadi saya pun tidak mau ketinggalan ni. Tapi saya tidak akan tulis tentang pantai di sini yang memang superb.... I guarantee you, SUPERB!!! Tidak menyesal datang sini. Mau saya list kenapa anda perlu datang sini???Here the list.

  • Pemandangan yang cantekkkk....Seriously cantek. Nda tipu punya.
  • Pantai yang indah, pasir putih pastu menghadap lagi sunset.....Paling manang punya view kalau sebelah petang.
  • Kalau petang dapat tengok sunset, awal pagi boleh tengok sunrise....wow
  • Ada chalet yang menghadap sunrise (Ndada gambar tau aku ambil...Adeiiii)
  • Banyak tempat boleh ambil gambar....hahahaha...yang gila bergambar konfem paling suka
  • Boleh pergi hujung Borneo...Datang ke Simpang Mengayau maksudnya sampai suda kamu di hujung Borneo...Kau ada????
  • Air yang memang clear@jernih@sejuk mata memandang....Testimoni oleh kawan saya sendiri dari semenanjung yang cuti-cuti Malaysia..hehehe
  • I'm not a geologist tapi........Bantuk batu dia memang terbaik la....
  • Ada banyak lagi tapi bagus tengok sendiri
Yang ada gambar saya show ni gambar yang sikit-sikit jak pasal Simpang Mengayau...Ala-ala peek-a-boo jak..hehehe...Apa-apa pun, datang sini confirm nda akan menyesal punya...
Ni gambar batu kalau betul-betul dari hujung Simpang Mengayau ni



wow...rasa model la????


Pengantin suda














Cuba datang di tempat yang kami bergambar ni.......hehehe

No comments:

Post a Comment