Powered By Blogger

Wednesday, February 15, 2012

Aku rindu mau snorkelling dan skin dive

Mau masuk 3 bulan suda kerja lapangan aku siap. So sekarang busy mau writing tesis. Walaupun writing tesis tu dalam bilik berhawa dingin dan dapat memutihkan muka aku yang tiada harapan mau putih ni, tapi aku tetap rindu dengan kerja lapangan aku yang bagi aku best. Kerja lapangan aku boleh main renang-renang, snorkelling dan skin dive. Kawan-kawan selalu cakap kerja aku ni best dan menarik tetapi hakikatnya kerja ni sbnr nya &^%*#......Sudah la panas, hitam lagi, berkarat kena air laut (macam la badan aku ni besi) tetapi kerja ni la yang menggembirakan aku...

2 tahun lepas aku mana boleh berenang. Maksud aku tidak boleh berenang di kedalaman lebih dari 1.8 Meter (tinggi aku) sebab tidak yakin kalo kaki aku nda cecah lantai or tanah. So, first aku buat kerja lapangan, aku pun pakai la jaket keselamatan ni.......

Sedihnya pula tengok gambar ni. Tapi mana aku mau rugi sebab orang lain berabis suda bergambar dalam air. So aku pun mau nda mau terpaksa juga la buka jaket keselamatan untuk belajar berenang...Kate nyerrrrrrr...
  
Dari aku yang pakai jaket keselamatan ke----->





Kannnnn????? Jadi juga la sikit-sikit...memotivasikan diri sendiri bah....

Hah, yang ni memang pro la suda...Jeles jak aku tengok dorang ni main skin dive sana sini.

My lovely lecturer supervisor, Dr CT

Tipulah....main pegang batu pulak dia







Eh salah amek gambar...hahahaha...Hak milik sapo la ni???


Apa-apa pun....Usaha Tangga Kejayaan
Takkan lari gunung dikejar (apa kaitan?????)


No comments:

Post a Comment