Powered By Blogger

Sunday, August 7, 2011

Lagu Yang Membuatkan Aku Menangis.......Sial la..Pui

Bagi seorang lelaki, menangis is a big NO. Lebih-lebih lagi menangis disebabkan oleh lagu.....Adoyaiiiiiiiii.....Tolonglah, please. Kalo dulu-dulu, tiada-tiada la kali aku ni mau menangis sebab dengar lagu jak. Apa barang mau nangis sebab benda macam ni kan??? Pendapat aku la time tu. Walau bagaimanapun, semenjak dua menjak nie, lagu-lagu sedih nie suda jadi macam "BAWANG" yang bole menyebabkan air mata mahal ku ni mengalir. (Jap ah, malu dulu sekejap).

Semuanya bermula bila aku mendengar satu lagu nie. Lagu lama juga la. Kawan selalu pasang sambil karaoke lagi konon di dalam kereta. Berabis la konon dorang feeling nyanyi-nyanyi dalam kereta. Mula-mula aku okay jak tapi mula suda terbayang cerita lain yang berkait rapat dengan lagu nie. So, sekarang aku kena jauh-jauh sikit bila dengar lagu yang mendayu-dayu sedih lagi versi TANGKAP NANGIS!!!....Takut kantoi mengalir air mata bah. Bah, apa kata sekarang kita layan dulu lagu nie..Aku pulak mau chow juga pasni. Jangan di tanya aku mau pigi mana. Jangan pula kata aku lari mau menangis (Cover konon).

Penyanyi: Tommy J Pisa
Tajuk: Biarkan Aku Menangis
Imaginasi ku: Rahsia la~~~Bikin malu mau di kasi cerita..hehe



p/s: Merah suda mata ku~~~ 

No comments:

Post a Comment